Οι εκπαιδευτικοί σχολιάζουν

Παρατίθενται αποσπάσματα από ερωτηματολόγια συμπληρωμένα από εκπαιδευτικούς, των οποίων η σχολική ομάδα παρακολούθησε τις παραστάσεις. Τα ερωτηματολόγια αυτά αποτελούν τα δεδομένα έρευνας - πιλότου, σχετικής με την αξιοποίηση της Τέχνης στην εκπαίδευση.

  • «Να μια πραγματικά πρωτοποριακή πρόταση! Μακάρι να επεκταθεί και σε άλλα διδακτικά αντικείμενα» (δασκάλα β' δημοτικού, 11ο δημοτικό σχολείο Ασπρόπυργου).

  • «Υψηλό αισθητικό επίπεδο και πρωτότυπη προσέγγιση του διδακτικού θέματος, που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών» (δασκάλα α' τάξης «Νέα Εκπαιδευτήρια»).

  • «Η παράσταση αιχμαλώτισε την προσοχή των παιδιών, ενώ ταυτόχρονα δίδαξε με φαντασία και πρωτοτυπία» (νηπιαγωγός «Σχολή Μωραϊτη»).

  • «Τα παιδιά έμειναν ενθουσιασμένα» (δασκάλα α' τάξης, 137ο δημοτικό σχολείο Αθηνών).

  • «Από τις πιο ενδιαφέρουσες παραστάσεις για μικρά παιδιά» (δασκάλα α' τάξης «Λάτσειο Κολέγιο»).

  • «Πολύ προσεγμένη δουλειά. Την απόλαυσαν τόσο τα παιδιά, όσο και εμείς οι εκπαιδευτικοί, που πήραμε και κάποιες πολύ καλές ιδέες για να τις εφαρμόσουμε στην τάξη!» (νηπιαγωγός «Ελληνογερμανική Αγωγή»).

  • «Σας ευχαριστώ για τη χαρά που δώσατε στους μαθητές μου» (δασκάλα δ΄ δημοτικού «7ο δημοτικό σχολείο ’νω Λιοσίων»).

  • «Έξυπνα ευρήματα, συμμετοχική εμπέδωση, παιγνιώδης προσέγγιση. Μπράβο σας!» (δάσκαλος ε' τάξης, 9ο δημοτικό σχολείο Χαλκίδας).

  • «Εύκαμπτη και απολαυστική, η παράσταση ικανοποίησε πλήρως τα παιδαγωγικά και τα αισθητικά μου κριτήρια, οι μαθητές μου ενθουσιάστηκαν. Σας περιμένουμε και του χρόνου» (δασκάλα στ΄ τάξης, 11ο δημοτικό σχολείο Γαλατσίου).